måndag, augusti 02, 2010

Solen tittar fram i bland

Så nu är det väl dags igen att fylla i några rader här,har inte haft så stor lust att pyssla med bloggen på ett tag men nu händer det i alla fall. I dag är min första dag på mini ledigheten som vara fram tills fredag eftermiddag, så i dag skall jag ta tag i alla svarta och röda vinbär som jag plockade förra veckan som nu ska bli till gelé. Men även kanske jag gör lite drottningsylt också för när jag och darling var ner till Askersund för två veckor sedan han jag plocka även lite hallon och blåbär. Får se vad jag lyckas med i dag. Recepten kommer senare under kvällen.

1 kommentar:

  1. Hej du undrade vart jag köpt stämplarna, de stora är kopta i lokal lekbutik och de mindre i en hobby butik, du hittar liknande på cleasohlsson och panduro hobby - lycka till!

    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera