måndag, augusti 09, 2010

Ingentig

I dag har det varit en mycket seg dag, har inte gjort något vettigt alls. Lyckades nu under kvällen att diska i alla fall och göra lite mat. Men nu slappar jag i soffan igen.

Har inte ens tagit mig för att börja måla i dag som jag hade tänkt göra under dessa lediga dagar, får väl se i fall jag får lust i morgon. Men har lite funderingar på att åka in till Örebro en sväng för att titta in på Panduro och Clas Olssons och kanske träffa Sara en sväng. Men det återstår att se, måste bara bestämma mig i kväll så jag kan meddela henne om hur det blir.

Känns som att jag borde gå ut och gå eller nått kommer nog inte kunna sova i natt, är inte speciellt trött nu plus att det kommer känns konstigt att sova själv i sängen i kväll. Var nämligen ett bra tag sedan jag sova själv här hemma utan darling. Det är ett bra tag sedan han jobbade i Stockholm under veckan, för innan semestern hade han nog jobbat ett par månader i Örebro. Så det känns lite konstigt att veta att han inte kommer hem förens på torsdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar