måndag, augusti 16, 2010

Måndag

Då var det måndag igen och min sista vecka på sommar jobbet är på ingång, eller rättare sagt min sista helg. Är nämligen ledig fram tills på fredag efter middag sen jobbar jag hela helgen fram till nästa måndag morgon.

Så veckan blir det nog lugnt, hoppas på att kanske kunna få igång några tavlor och även slutföra en. Men i eftermiddag får jag lite besök av mamma men även av några klass kamrater från Karlskoga folkhögskola som jag inte har träffat sen vi slutade i juni.

Men nu ska jag ta fram dammsugaren och damsuga av lite och även plocka undan lite saker som har hamnat på hög i hallen efter helgen.

Just ja igår blev inte dagen riktigt som planerat, för att går dagen skulle gå till att pyssla här hemma men det blev i stället ett besök hos darling äldsta syster. Men även blev det ändrade planer angående till ökat med kissar här hemma, vi hade ju tänkt oss en lite röd kille om ca 7 veckor. Men så blir det inte i stället kommer det två st andra små kissar på torsdag, jo jag vet att vi hade bara tänkt oss 3 stycken men nu blir det 4. Vi hade hoppas på att vi kunde ha fått med oss dom hem igår men det gick inte så bra för buren var lite läskig. Så det får bli på torsdag i stället så dom hinner vänja sig vid den under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar