onsdag, augusti 25, 2010

Börjar ge vika

Efter en hel dag med sömn och alvedon knaprade så börjar nu febern ge sig och huvudvärken har mildrats, men känner mig ej tipp topp ännu. För min del blir det att fortsätta ligga till sängs en dag till, så det var bara att sjuk anmäla sig till jobbet för morgon dagen. Det är då typiskt bara för att jag har en ända dag denna vecka jag jobbar och darling kommer hem i morgon ska jag gå och bli sjuk. Men det är bara fort sätta att ta det lugnt och ligga till sängs och hålla tummarna för att man bli av med febern snarast möjligast. Så är det bara att ta ny ta till veckan, jobbar måndag eftermiddag till tisdag morgon. Sen får vi se om det blir arbetspass byte på onsdag eller ej, annars så är det inget mer jobb förens till helgen igen lördag dag fram till söndag eftermiddag.

Men nu ska jag drick lite mer te och titta på Morden i midsomer på 3:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar