onsdag, augusti 25, 2010

Keramikkurs

Har gått och funderat ett tag på att ta upp keramiken igen men har inte hittat så många kurser förutom folkhögskolans. Men hittade även en kurs som hålls av ABF i Degerfors på Berget, har försökt ett tag nu att kontakta dem via mail men har inte fått något svar förens i dag. Och då visar det sig att dom har försökt att svara på mina frågor men har misslyckats att få i väg mailet, så jag funderar över varför? Verkar som att hotmail inte har varit min bästa vän den senaste tiden sen den uppdaterades. Men nu har jag fått ett svar i alla fall, och nästa kursstart är den 8 september som dock är när jag jobbar mitt sista arbets pass. Så nu är frågan om man ska hoppa på den eller vänta tills nästa kursstart? Har inte riktigt bestämt mig för jag har inte fått svar på alla mina frågor, så jag får ta och ringa i stället till dem så får jag svar på min frågor direkt. Så får jag bestämma mig där efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar