tisdag, augusti 24, 2010

Känns inge vidare

Som sagt känner mig inte alls pigg och glad, allt känns bara konstigt med humöret och kroppen. Hoppas på att det kan bli bättre tills på torsdag när ja ska jobba igen, håller tummarna för mig själv. Som sagt kroppen säger i från nu rätt så mycket med huvud värk, små yr och en mage som är ur balans helt och hållet med smärtor också. Vet inte om jag har ätit något olämpligt, inte vad jag kan minnas i alla fall. Börjar starkt fundera på i fall jag inte tål mjölk längre? Kanske dags att kolla upp om det kan vara så.

Annars så har dagen varit oki i alla fall under förmiddagen, sov rätt så länge och låg i sängen fram till nästan halv tolv. Vart även frukost i sängen i dag. Tog mig ner på stan under eftermiddagen för att gå till arbetsförmedlingen och fixa mitt busskort och lite andra små saker. Var hemma igen straxt efter två sedan dess har jag bara legat på soffan antingen nere framför tvn eller uppe hos lill killen och bara funnits till.

Ska kanske ta mig ner igen efter att ha lekt med lill killen nu och försöka göra någon nytta Kanske diska, eller ta mig ner i källaren och plocka ner tvätten och ta mig ett långt varmt bad. Min kropp kanske skulle gilla det, får se vad som jag tar mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar