onsdag, augusti 11, 2010

Lite seg i dag

I dag är jag lite små seg i dag och inte så tidigt säng i går kväll häller så jag får nog helt enkelt skylla mig själv för att jag sover så lite. Men det känns så himla konstig att sova själv igen utan darling. Men nu är det bara en natt kvar sen kommer darling hem från Stockholm.

Så i går natt när jag väl kom till sängs hade jag med mig del 1 ur serien Vampire Academy av Richelle Mead som heter Törst. Tänkte att jag kanske kunde bli lite tröttare av att läsa lite. Vist blev jag tröttare men jag fastade total i boken, så när jag konstaterade att jag hade läst över 100 av 355 sidor av boken kollade jag på kl och såg att den var 3 så var det dags att sova.
Det var länge sedan jag låg och läste i bok i över 1 timme, annars så brukar jag lyssna på ljudböcker med tanke på att det är så enkelt att lyssna medans man städar, diskar, lagar mat eller när man gör det mesta.. Så har det blivit att jag har plöjt igenom rätt så mycket böcker den senaste tiden, men inte tagit mig tid att ligga i sängen och bara läsa. Men nu är jag fast igen i det vanliga läsandet av en bok, så jag tror nog att denna serie kommer att vara slut läst inom kort. Med tanke på att jag har 3 utav dom fyra delarna i serien som harkommit ut på svenska. Rekommenderar serien varmt.
Vampire Academey av Richelle Mead

1.Vampire Academy/Törst
2.Frostbite/Fruset blod
3.Shadow Kiss/Skuggkysst
4.Blood Promise/Löftet
5.Spirit Bound/-------
6.Last Sacrifice/------


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar