lördag, augusti 07, 2010

Ledig förmiddag

Ikväll är det dag igen att jobba ett dubbelpass fram till i morgon eftermiddag sen blir det ledig fram tills torsdag. Så i dag går dagen i lathetens tecken tror jag, ligger just nu på soffan med datorn på magen och slö tittar runt på bloggar och trevliga sidor. Medans darling är ute och bygger fotbolls mål till små grabbarna, med tanke på att det var tillök igår natt på barnvaktnig. Blev nämligen så att båda darling systersöner sov här i natt efter många om och men, med lite gråt och mamma jag vill sova hemma. Men nu är det lugnt igen ena killen sitter här inne med mig och sitter framför PS3:an och den andra är ute med darling och bygger målet.

Så nu kanske det  är dags att skala lite potatis inför maten sen.

1 kommentar:

  1. Hej Zandra!
    Tack för besöket hos mig:)

    Glasutställningen på Läckö var cool, speciellt de stora läppstifts och nagellacksflaskorna, de gillade jag;)

    Ha en bra vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera