måndag, augusti 30, 2010

Självklart

Då var det dags igen att fylla i några rader här igen, efter en lugn helg. I fredags skulle jag och darling haft soffmys med kräftor och annat smått och gott, men det blev ändrade planer för vi åkte och grattade Carro och Matti i stället. Lördagen var också mycket lugn med barnkalas och soffmys denn kväll, dock blev det inga kräftor för det verkade som att dom hade blivit dåliga. Soffmys blev det i alla fall men en rätt tidig kväll i säng strots allt. Men söndags morgonen var inte så rolig att vakna upp till först en lite kisse kräks och sen började en förkylning igen ta fart hos mig med host, hals ont och en kropp som började värka. Så söndagen gick åt att ligga på soffan hela dagen med pizza på kväll. Så i natt har jag sovit mycket men inte bra pga av feberfrosa och hosta, kl 5 i morse kollade jag tempen och insåg att jag hade en temp på över 39 grader! Det är väldigt mycket för mig som har en normal temp på straxt över 36 i vanliga fall. Så för min del blev det att ringa och sjuk anmäla sig ännu en gång, det är då typiskt när jag bara har jobbat en dag här och dag där den senaste tiden. Nu blir det i alla fall att vila upp sig fram tills på fredag, och bara hoppas på att jag blir av med denna förkylning lika snabbt som
den ramla in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar