söndag, augusti 15, 2010

Helgen

Då var det söndag igen och allt rullar som vanligt här på Noravägen. Igår var vi iväg på en dags tripp ner till Askersund för att hälsa på hos farmor och farfar och för att åka ner till minneslunden. För i torsdags var det 4 år sedan min kära pappa gick bort, känns som att tiden har bara rusat för bi mig med en väldig fart Väl nere i Askersund blev det middag och en massa fikande med farmor, farfar, Anki och Lotten men även en av kusinerna och hennes kille. Senare under eftermiddagen kom min ena farbro och hans sambo med vove en sväng,efter att dom hade åka bar det av ner till minnes lunden.

Familjen

En lila ros till min älskade far

Efter besöket nere på minnes lunden åkte vi in till mamma och Benny i Askersund innan vi åkte hem, vart lite längre kvar hos dom än vad jag hade tänkt mig. Så hela går dagen bestod av god mat och familjen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar