tisdag, januari 04, 2011

Oj oj oj

Nytt år var det då, kan nog säga att jag inte kunde håla mitt löfte jag gav i förra inlägget om att skriva en gång i veckan åt minstånde. Men så blev inte fallet har jobbat i stort sätt hela tiden sen jag skrev sist är nog första veckan nu som det står en massa annat på schemat som måste göras. SÅ denna vecka blir det bara att jobba en dag som det ser ut nu.

Som sagt det nya året har redan börjat och julen har sprungit för bi och vardagen börjar ta sin form igen. Julen blev ett ända stort farande fram och tillbaka mellan familjerna, så kan nog inte säga att det var en ro fylld helg. Ny år firade vi hos dalings äldsta syster med god mat och dryck, blev en anningen sen kväll men man firar bara det nya året en gång per år.

Det ser ut som att det kanske kommer att lösa sig på jobb fronten nu, är kvar inne i örebro troligt vis till den sista januari om inget annat hände.
Dock in väntar jag svar på en jobbintervju som jag gjorde några dagar innan nyår, svaret får jag någon gång nästa vecka. Om det inte bli förlängt inne i örebro eller något med det andra jobbet har jag en praktik plats på lut i alla fall.

Nu i kväll blir det att sätta igång och måla lite, började får någon dag sedan med en ny beställning till darlings ena syster. Så nu är det bara sätta igång och måla så den kan levereras inom kort.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack :) Servetterna har jag hittat på Bolagret här i Malmö, tycker också de är superfina..!

    SvaraRadera