fredag, januari 21, 2011

Raggisar och te

Uppe lite tidigare än vanligt, men så skönt att vakna utan att bli väckt av vekar klocka. Har redan av klarat frukosten och har ramlat i lite mys kläder inklusive raggisar. Så nu sitter jag och myser lite i soffan med te och ska snart ta mig i kragen och gå ner till tvätt stugan. Hoppas på att fredagsens städning går fort så jag kanske kan måla lite i dag men som det känns nu och kommer det är bara bli önske tankar för dagen.


Har kommit underfund med ännu en gång att en ny mobil för min del får vänta, bättre att spara än att spendera. Får se om min mobil kan hålla sig fram till december då går det att förlänga abonnemanget och skaffa en ny lur samtidigt. Så min kära Sonny Ericsson C902 hänga med ett tag till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar