tisdag, januari 25, 2011

25 januari

Dagens förmiddag gick i hemmets tecken med disk och tvätt, sedan under eftermiddagen har jag varit på ams och träffat M en sväng.

Väl på ams gick det bara bra inga problem där inte, men det brukar det inte vara. Där i mot undrade min handläggare i fall jag kunde tänka mig att utbilda mig i något av yrkena som jag har sommarjobbat med eller extrajobbat med dom senaste året. Så nu går jag i funderingarna om det kanske dags att ramla tillbaka ner i skolbänken och plugga igen. Ska ha bestämt mig till nästa vecka, får se hur det bli ska på studiebesök nästa torsdag hoppas jag.

Efter ams blev det lunch med M på Som hemma i stan, det var länge sedan jag har ätit en sådan god skagenröra till bakadpotatis. Blev även en snabbis in på bokhandeln för att inhandla ProMarker som jag har gått och tittat på ett par gånger nu. Så nu har jag 5 olika färger i min ägo (Burnt sienna, Warm grey 5, Caramel, Cocoa, Black) så är det bara att börja måla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar