onsdag, januari 19, 2011

19 januari

Jag kan nog inte på stå att jag är jätte pig så här dags, men har bestämt mig för att komma upp rätt så skapligt nu trots att jag inte jobbar. Bara för att inte vända på dynget helt och hållet, blir så jobbigt att vända tillbaka det på ängång i fall dom ringer i från jobbet och dom vill att man ska jobba då blir morgnarna tidiga igen upp med tuppen vid 5.

Kan nog inte säga att jag har sovit så himla bra i natt tror nog att detta med en ny telefon har gått mig åt huvudet. För det är det ända jag har drömt om vad jag kan minnas, så jag tror nog att min hjärna har bestämt åt mig under natten vilken det blir. Men tänker vänta en dag eller två till innan jag bestämmer mig helt men det blir i så fall en IPhone 4 för min del. Måste bara kolla upp ekonomin för ett tag framöver så jag inte gör något dumt och står där i slutet av månaden och konstaterar att det inte finns några pengar kvar.

Men nu blir det frukost för min del och sen försöka få tag på M och kolla om det blir någon promenad eller ej i dag. Annars så kommer jag nog ägna dagen åt jobbsök och teori läsning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar