lördag, december 18, 2010

Veckan som har gått

Kanske dags att lämna några rader här igen, känns som att det kommer att bli få dom närmsta dagarna med tanke på att jag ska jobba ett tag framöver nu. Så kvällarnas tid kommer nog springa i väg för mig, så min blog kommer nog att bli lidande för detta. Men kanske kan lova ett inlägg i veckan i alla fall, bör nog inte vara så svårt att hålla. ( Håller tummarna )

Men som sagt veckan som ha gått har jag i stor sätt bara jobbat tisdag, onsdag och torsdag, men ledigt i går. Så natten mellan onsdag och torsdag sov jag kvar hos mor, annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt om kvällarna. Dock har darling varit genom förkyld under veckan, men nu är han pigg och kry igen. Nu under helgen har det än så länge bara varit hemma mys, julklapps handling och kalas firande, men helgen är ej ännu slut kan nog hända lite mer beroende på ork och lust.

Nu i kväll blir det nog bara att måla lite så jag blir klar med mor tavla någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar