torsdag, januari 20, 2011

Äntligen

Äntligen har jag funnit den rätta tapeten till köket som passar till köksluckorna, hittade den i tisdags när M & jag var ut till K-rauta. Så nu har jag haft ett tapet prov upp tejpat på en av köksluckorna för att vara säker på att det kommer att passa. Och ÄNTLIGEN har ja hittat en.

Med tanke på att vårt kök inte är renoverat sedan någon gång på 70-talet är det inte alls vackert och underskåp är rätt så låga och djupet i skåpen är inte alls tillräckligt för dagens tallrikars storlek.
Så det blir både lättare och billigare att tapetsera om än att total renovera köket. Och med tanke på att det kommer nog att kosta en hel del att renovera köket när man ska byta ut allt och tapetsera, byta golv men även ta bort en väg så köket blir större. Men det problemet blir inte förens om ca 5-6 år de kommer att hända.


Men nu ska jag ta tag i mitt kylskåp och käka nått innan M kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar