fredag, januari 21, 2011

Nashi argan oil


Jag måste bara dela med mig av denna underbara produkt jag inhandlade sist när jag var till frissan. Detta är en helt fantastisk olja till håret som ger glans, långvarig mjukhet, hjälpa trött hår, skyddar mot uv-ljus och går in på djupet i håret och inte bara på ytan. Men även en annan sak som gör att den så toppen är att den har tillverkats med minsta möjliga påverkande på miljön.

Tror inte att jag har hittat en sådan produkt innan som jag är så såld på som denna, rekommenderar den till alla som använder glansdroppar till sitt hår, även till alla andra som vill ha hjälp med risigt hår.

10 av 10






Bilden kommer i från Vip room
Efterfrågan på innehållsförteckning finn här.

3 kommentarer:

  1. Heej! Ja visst blir man som ny kär när man använder den :p grymt bra!

    Japp, jag har den stora och jag tar 280:- för den men eftersom du upptäckte den på min blogg så får du den för 249:-

    :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Har du en komplett innehållsförteckning på Nashi Argan oljan?

    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag har just köpt en ny så det kan jag nog fixa bild på

      Radera