onsdag, januari 26, 2011

26 januari

Dagen blev rätt fort om planerad under förmiddagen igenom att jag hörde av mig till darlings lilla syster E. Så i stället för en lugn dag hemma i soffan med en pensel i handen eller en bok famnen så bar det av först till Hus nr4, nere på staden. Efter det vart det en sväng ut till cheapy och Grönfälltsgården nere vid näset. Sedan bar det av ut i skogen till Lindas lycka som självklart bara hade öppet vissa dagar i veckan och i dag var en av dagarna som var stängt naturligtvis. Men det var inget att hänga läpp över, togs tillbaka hem till stan och inhandlade lite sallad i från Memozin i stället.

Så dagen kan man nog lugnt säga vart lite om planerad men inget mig i mot. Det var ju bara för min del för väl på hus nr4 hittade jag dess underbara muffinsformar i keramik, i brunt och vit 2 st av vardera färg.


Muffinsform Blomme

Bilden kommer ifrån Calimera familje-ebutik


Har även hämtat ut kryddor som jag beställde i från Borgeby kryddgård så nu har jag massor av smarriga kryddor till årets sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar