torsdag, januari 20, 2011

20 januari

Förmiddagen har varit lugn än så länge med en lång frukost framför tv, hängt lite tvätt men borde nog ta mig i kragen och städa ur kylskåpet. Skulle ha behövt det redan innan jul men har inte riktigt haft tid med allt jul, nyår och födelsedags firande, så det får bli ett uppdrag för dagen.
Med tanke på att det som står i kylskåpet går att ställa ut nu när det är så kallt utan att vara nervös för att det ska bli dåligt eller förstört.

Ska försöka hinna med detta innan M kommer hit för en promenad igen, börjar känna mig lite hurrtig dag numer 2 med promenad tummen upp för mig. Var ett bra tag sedan jag vågade mig ut och gå med tanke på min olycka med foten i höstas, men nu går det alla tiders att gå igen.

1 kommentar:

  1. Kameran är på 5 megapixlar, och så kan man ställa in skärpan och sånt själv om man vill :)

    SvaraRadera