tisdag, november 02, 2010

Börjar bli bättre

Äntligen börjar jag känna mig som människa igen dock har jag en förskräcklig hosta och näsan är ännu täppt, men börjar bli piggare. Har inte hänt så mycket här hemma den senaste tiden, går dagen satt jag och sökte jobb i stort sätt hela dagen. Inga bra träffar men några kunde jag skicka mitt CV till, bara att hålla tummarna nu över att höra nått i från dem. I dag har darlingen min pysslat om min dator hela dagen, så inte förens nu är den som den ska igen, efter hel återställning av den och ett nytt virusprogram installerat Så behöver jag inte längre sitta och lita mitt hår när den hänger sig eller stänger av sig pga att den inte orkar tänka längre.

Men nu blir det kebab och pommes så här på kvällen och mysa i soffan framför tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar