torsdag, november 18, 2010

Så störande

Just nu är jag sur och arg över 39 kr som har blivit till lagt på min mobilfaktura pga av en tjänst som har lagts till på mitt abonnemang utan att jag har vetat om det. Ända sedan någon gång från juni förra året har en tjänst tillagts och som jag aldrig har använt. Som jag vet om eller kan använda pga av att jag inte har aktiverat mitt internet på min mobil. Så nu är jag betalat 39 kr mer än jag inte har vetat om och verkligen inte har behövt. Just nu stör jag mig på den dåliga informationen som man borde kunna få på sin personliga sida hos denna operatör. Men men, nu är det i alla fall avstängt och bortaget hoppas på bara att det inte kommer uppstå några mer problem bara. Dock känns det som att jag får skylla mig själv en del som har litat blint på vad jag har gjort med min telefon under månadens gång, och inte tittat igenom fakturan noga. Så hedan efter kommer jag att vara petnoga med mina fakturor så dom stämmer in i det minsta. Förutom detta har jag aldrig haft några problem med denna operatör och har varit riktigt nöjd med teckning, suport och allt annat med mobilen.



1 kommentar:

  1. Men fy så irriterande! Man vill ju inte betals för en tjänst man inte beställt och nyttjar! Fy! Kan du inte få det tillbaka retroaktivt på något sätt tro? Iaf en del av summan? Önskar dig en fin helg <3 Kram!

    SvaraRadera