måndag, november 08, 2010

Om planering

Ännu en vecka som får bli om planerad pga att fot ännu ej är bra, svullnaden är snart helt borta men kan ej gå i trappor som vanligt och har väldigt ont ännu i den. Men som sagt morgon dagenes körlektion fick ännu en gång av bokas och flyttas, fast denna gång så flyttar jag fram den ända tills i början av december. Så nu blir det att ta fram teori böckerna i stället och nöta lite teori i stället, får se i fall jag kan ta mig ner till körskolan nått i veckan och plugga lite där.

Annars så ser veckan ut som att det inte kommer att ändras så mycket mer, onsdag är det dags för andra mötet hos jobbcoachen och sen på fredag bär det av ner till Askersund till familjen för att fira farmors 75 års dag.

Men nu blir det att gå ut i det ny städade köket och göra pizza tills darling kommer hem från jobbet. Får se i fall jag kan komma igång och måla lite i kväll så jag blir klar någon gång och kan leverera min första beställning i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar