torsdag, november 11, 2010

Köp 2 betala för 1

Har varit uppe en sväng på staden under eftermiddagen, och försökt hitta nått att ha på mig tills på lördag när jag och darling ska i väg och fira min farmor. Kändes som att det kanske vart lite onödigt handlande men det var ett tag sedan jag la ut pengar på kläder, så jag känner mig inte allt förfärlig angående det. Men örhängena jag handlade kanske var lite onödigt med tanke på att jag har nog örhängen så jag skulle kunna öppna en egen affär.

Så nu är det bara att pröva kläderna och se i fall jag kan kombinera ihop något som kan duga, hade ingen stor lust att hålla på och pröva i affärerna. Men nått ska väl passa med nått ja har i garderoben sen innan, hoppas och håller tummarna.

För er som har funderingar på att ta sig ut på en shopping tur till helgen kan jag rekommendera att ta sig till Lindex, för just nu har dom köp två betala fören på halva priset på varor.

Men nu är det dags att ta tag i kvällsmaten innan kl blir allt för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar