onsdag, november 03, 2010

Lyckat?

Kan nog säga att jag inte är så himla lycklig längre över att jag omformaterade datorn, efter mitt totala miss av att dubbel kolla om allt jag vill spara fanns på ett usb minne. Men som sagt så gjorde jag ej detta och har nu konstaterat att alla mina foton som jag har tagit från förra julen och fram till i dag inte finns längre. Så nu kan man nog säga att jag känner mig lite misslyckad. Men jag har ju en underbar sambo som talade om för mig att det finns program som "kan" leta reda på spår av det som har raderats från datorn en gång. Som sedan kan återställas, nu håller jag mina tummar över att detta skall ske och bilderna skall gå att återställa. Och detta har jag gjort sen kl 2 i dag men ännu är inte sökningen av min dator klar, kommer nog inte bli det häller förens sent i natt. Hoppas hoppas.....

1 kommentar:

  1. Vad hemskt att bli av med bilderna! Hoppas att datorn hittar dem igen.

    Sv: Jag är inte pysslig tyvärr, men 101 idéer köpte jag ändå när den kom. Tack för tipset! :)

    SvaraRadera