fredag, oktober 29, 2010

Funderar

Nu är jag lite smått tillbaka igen i datorns värld, har inte riktigt känt någon lust att sitta vid datorn den senaste veckan. foten är i all fall på bättrings väg, svullnaden har gått ner rätt så mycket men lite finns allt kvar. Men dock kan jag ej gå som vanligt än, har lite problem att gå ner för trappor och gå som en vanlig människa halltar fort farande men det blir väl bättre med tiden de med. Det skulle ta tid sa ju doktorn innan jag skulle vara helt återställd. Men trotts fotens framgång har jag dragit på mig en jädrans jobbig förkylning i stället, men förhoppnings vis börjar den gå mot sitt slut den med.Men just nu ligger den stora funderingen få i fall det kanske skulle vara dags att skaffa ny mobil eller inte. Och jag har tre stycken kandidater just nu som jag väljer i mellan alla är Sony Ericsson telefoner. Den första är en U8I VIVAZ med 5 megapixlar, HD video och tangentbord

Den andra är en U5I VIVAZ med 8,1 megapixlar, HD video men inget tangentbord.
Den tredje kandidaten är W995 walkman mobil.
Problemet i att välja är nog att jag vill ha en bra kamera men även ett tangentbord Känns lite knepigt att inte ha ett tangentbord med tanke på att jag skriver rätt så mycket sms. Men det återstår att se hur jag gör, det sluta säkert med att jag blir snål och inte köper någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar