torsdag, maj 27, 2010

Böcker

Har just varit i väg till Ö&B för att inhandla glasflaskor inför att göra rabarbersaft i helgen, och jag fick ta på 4 st 19 kr/st mycket bra pris för lilla mig. Hittade andra saker också men inget nämn värt.

Har även varit fram till lilla Copp som ligger här i Bråten för att hämta ut två paket, ett i från La Redoute men alla kläder var ej med så jag inväntar ännu ett paket till där ifrån. Men det var inga kläder som föll mig i smak allas, synd men så är det i bland. Och det andra paket innehöll tre böcker som har varit efter längtade från CDON. Och dessa tre kommer jag nog att slita med hällas och tills dom trasar söder, Skapa med betong och mosaik, Betong: en gjuten hobby av Susanna Zacke, Sania Hedengren. Och den tredje boken är Tildas hus av Tone Finnanger, så nu är det bara att börja skapa och pyssla för fulla muggar.


Men nu blir det att ta det lugnt och kanske ringa min lilla Sara en sväng innan kl blir 9 för då är det dags att krypa ner i sängen och kolla på Eurovision song contest. Och hoppas på att jag somnar rätt snabbt efter det så jag orkar upp kl halv 6 för att åka med darling till Carro när han ska till jobbet.



1 kommentar: