fredag, juni 04, 2010

Full rulle, som vanligt

Här på Noravägen är det full rulle som vanligt i alla fall för min del. Förra helgen vart inte riktigt som jag hade tänkt mig men det var mycket kul att Carro kom ut och höll mig sällskap medans darling var till Malmö, och hjälpta mig med mammas lilla Selma.

Men denna vecka som har varit har sprungit på rätt bra med dom sista dagarna i skolan och att börja jobba i tisdag. Men nu blir jag ledig ett par dagar framöver för nu är skolan slut och jag börjar inte jobba förens nästa torsdag. Snart bär det även av till Säfsen under fyra dagar i slutet på nästa vecka och en bit in på v 24.

Så nu sk a jag springa ner i tvätt stugan för att tvätta lite inför morgon dagen i fall det skulle bli utgång, med tanke på att det är knapp ett dygn kvar tills 23.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar