lördag, maj 01, 2010

Lugnt på Noravägen

Hade en jätte trevlig kväll igår när Carro och Matti var här och grillade med oss, blev lite starka drycker senare under kvällen och monopolspel via Wii.

Och i dag hade darling och jag hoppas på att det skulle bli en lugn dag hemma på Noravägen men så blev inte fallet. För min kära mor ringde på middagen och ville att vi skulle följa med dem till Gordegård på marken. Så det var bara att kasta sig in u duschen och sen in i bilden för att fara till Askersund för att sam åka med mor och hennes gubbe. Efter marknaden blev det även en sväng upp till farmor och farfra när vi väl var neråt Askersund och där vankades det våfflor.

Så dagen blev inte riktigt som vi hade planerat, och nu är det dags att försöka sova lite så jag kanske kan genomföra några av mina planer jag har för morgon dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar