torsdag, maj 20, 2010

Lite regn

Sitter och känner efter hur pass trött jag är egentligen som jag inte har tillåtit mig själv att göra under kvällen. Så nu sitter jag här i soffan ny duschad och tittar på Sex and the city medans regnet smattrat på fönster bläcket.

Har inte gjort så himla mycket under dagen mer än avklarat alla dukar som skall vara till skolavslutningen, får se i fall jag kan lyckas få till någon bar bild så kanske den hamnar här också. Annars så har dagen gått till att förstå mig på hur man lyckas göra en egen mall till bloggen, men för hoppnings vis lyckas jag väl någon gång. Har även gjort rent ugnen och det kan man lugnt säga att det behövdes.

Så nu blir det att ta göra sig klar för sängen så jag kan komma upp i tid för att ringa till körskolan och ta reda på när jag skall övnings köra i morgon. För jag har helt glömt bort att skriva upp tiden och har bara skrivit upp datumet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar