söndag, maj 16, 2010

Det blev inget

Nu är det dags att krypa ner i sängen så jag orkar upp i morgon till skolan, darling har nattat kissarna och jag borstar tänderna medans jag fyller i dagens händelser här.
Det blev varken ny matgrupp eller någon ny tv-bänk pga att matgruppen som vi hade tänkt
fanns ej i lager och skulle inte komma in förens om tre månader igen, så suck. Plus att vi hade helt glömt bort att kolla upp alla mått till den nya tv-bänken, så det får göras innan vi kan bestämma oss för något. Dock lite trist efter förhoppningar om att förnya möbel sortimentet här hemma. Men det blev några nya matter, äppel doftljus och lite annat smått och gått.


Men nu ska jag göra mig klar för sängen, blir lite sov morgon i morgon för darling blir ledig i morgon. Så natti natt vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar