fredag, april 26, 2013

Femte veckans resultat

Hoppsan dags att lämna in veckans resultat och dagens resultat blev jag rätt chockad över när jag såg siffrorna. Men ett mycket glatt besked.

Femte veckan


Resultat: -1,4 kg
Nuvarande vikt: 94,3kg
Total viktminskning hittills: -18,7 kg


Som sagt oj oj oj, det trodde jag aldrig att denna skulle ge ett sådant släpp. Efter dom senaste veckorna resultat med 0 och -0,2 till nu -1,4 kg. Trodde mer att jag skulle stå still denna vecka också med tanke på att jag inte rört på mig mer än vardags motion. Men lycklig är jag för de.


Veckans motion
Lördag: Wii 40
Söndag: 
Måndag: 
Tisdag: Ledig promenad 1 h 20 min
Onsdag: 
Torsdag: 
Fredag:

Som sagt bättring på motions sidan till vecka 6. Annars  har veckan varit riktigt bra med mat och söt suget. Har fått flytt på mattider mer regelbundet både lediga dagar och arbetsdagar. Har tyckt det har varit svårt beroende på hur mina dagar ser ut om jag jobbar 8-16, 16-21 el är ledig. Men nu banne mig har jag fått flyt nu är det bara hålla mig kvar.

Men nu ska jag avsluta kvällen i soffan och försöka komma i säng i god tid, i morgon är det dags att dra igång jobb helgen.

Hoppas ni får en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar