fredag, maj 03, 2013

Sjätte veckans resultat

Här kommer veckans invägning.


Sjätte veckan
Resultat: -0,2 kg
Nuvarande vikt: 94,1kg
Total viktminskning hittills: -18,9 kg





Veckans resultat är det minus, trodde att det skulle få en lite större minus. Efter som jag har varit rätt noga med maten. Men efter förra veckans ras så är det kanske inte konstigt. Kan också vara som min kära väninna från Stallarholmen att det som händer denna vecka visar sig nästa vecka, och att förra vecka snedsteg syns denna vecka. Åter står att se, nu nya planering för veckan som kommer.

Veckans motion
Lördag: 12 min cykling till/från jobbet sammanlagt
Söndag: 12 min cykling till/från jobbet sammanlagt
Måndag: Ledig 70 min promenad
Tisdag:
Onsdag: 60 min promenad 12 cykling till/från jobbet sammanlagt
Torsdag: 70 min promenad 12 min cykling till/från jobbet sammanlagt



Ikväll ska det avnjutas köttfärs enchiladas och kanske ett glas vin eller två.

Hoppas ni får en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar