söndag, april 21, 2013

Fjärde veckan resultat

Hej på er all nu har ännu en vecka har sprungit för bi och det är redan söndag. Och här kommer veckans resultat

Fjärde veckan

Resultat: -0,2kg
Nuvarande vikt: 95,7 kg
Total viktminskning hittills: -17,3 kg

Trodde inte att jag skulle få något minus denna vecka häller. Har slarvat med motionen, har inte haft lust att ta mig ut i dåligt väder. Ett minus blev det trotts allt, men nu är det nya vecka som gäller. En ny veckoplanering för motion och mat skall göras underdagen.

Veckans motion som gått


Lördag: 20 min promenad till jobbet
Söndag: 40 min promenad till/från jobbet sammanlagt
Måndag: wii 40 min 20 promenad till/från jobbet sammanlagt
Tisdag: 60min promenad, 12 cykling till/från jobbet sammanlagt
Onsdag:
Torsdag: wii 40 min
Fredag: wii 40 min

En promenad kom jag ut på i början av veckan annars har jag mest tränat med wii Active eget samman snickrat program. Ett program med arm, ben och  magträning med hjälpt av motstånds band, även lite aerobics på 40 minuter. Har känts bra att ge musklerna lite pisk men till veckan bör jag peta in mer promenader.

Men nu ska jag ta mig ut i det fina vädret och fortsätta med trädgården några buskar som ska klippas ner. Och till eftermiddagen tar jag mig ut på en promenad.

Hoppas i får en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar