fredag, april 05, 2013

Andra veckans resultat

Då var det dags att uppdatera hur veckan har gått. Har hoppas på ett minus så länge det inte är plus så är jag nöjd. Men oj!! Trodde inte att det skulle bli ett sådant stort minus denna vecka.

Andra veckans resultat


Resultat: -0,7 kg
Nuvarande vikt: 95,6 kg
Total viktminskning hittills: -17,1 kg


Andra veckan har känts lite små jobbig att hålla sig inom points budgeten. Med tanke på att det har varit påsk, så till kommer väldig mycket gott som inte hör till det vanliga. Maten har inte varit några problem det som har varit problemet är påskmusten och all härlig choklad. Så under påsken har det blivit helt enkelt allt för mycket av det goda. Så nu får det bli lite mindre av detta goda ett tag. Men som det ser ut så har nog min motionsplanering varit till stor hjälp. Så nu är det bara att fortsätta på samma sätt.

Veckans motion som har avverkats

Lördag: Ledig dag 60 min promenad
Söndag: 20 min promenad till jobbet sammanlagt
Måndag:
Tisdag: 70 min promenad, 40 min promenad till/från jobbet sammanlagt
Onsdag: 60 min promenad, 40 min promenad till/från jobbet sammanlagt
Torsdag: Ledig dag 60 min promenad
Fredag: 40 min till/från jobbet sammanlagt

Planeringen av motionen blev lite ändrad under veckan, men det blev i stället mer motion än planerat.

Nu är det bara veckan matplanering och motionsplanering kvar, sen kan jag starta en ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar