fredag, mars 29, 2013

Första veckans resultat

Då var det dags att uppdatera om hur veckan har gått med vikt och motion.

Så här ser det ut denna vecka.

Resultat: -1,2 kg

Nuvarande vikt: 96,6 kg
Total viktminskning hitils: -16,4 kg

Känns som att jag har haft en bra vecka, bra planerad matlista med lite utrymme. Några bonus propoint har allt använts men inte allt för många. Motionen har också gått bra denna vecka. Har satt upp ett lite motions mål, lediga dagar ska jag få in en promenad på 60 min. Och sen har jag tänkt att öka på med även 60 min promenader när jag jobbar eftermiddag. Det ska nog inte bli några problem bara att ta tag i sig själv och gå ut och gå.



Nu är det bara att hålla samma takt och planera vidare för nästa veckan. 

Veckans motion

Fredag: 40 min promenad från/till jobbet sammanlagt
Lördag:  Ledig 60 min promenad + 30 min promenad
Söndag: 
Måndag: 30 min wii + 20 min promenad till jobbet
Tisdag: 40 min promenad från/till jobber
Onsdag: Ledig 60 min promenad
Torsdag: Ledig 60 min promenad
Fredag1: 20-40 min från/till jobbet sammanlagt.


Här kommer en bild från förra helgen när jag var till Örebro




Nu ska jag bara njuta av påskhelgen och jobba i kväll. Hoppas ni får en härlig helg.



1 kommentar:

  1. Härligt!! Bra jobbat!! :D
    Glad Påsk finaste du!! <3
    Guess who.. ;)

    SvaraRadera