fredag, mars 22, 2013

Starten

Då drar jag igång med den nya starten med viktnedgången, med vecka 1 från och med idag. Följade inlägg framöver kommer att se ungefär ut så här. Med vikt, resultat och total viktminskning och kanske hur mycket motion som jag har lyckats med under veckan. Men även hur det går i mina mål och tanka och funderingar med veckans vikt nedgång.

Så här ser det ut denna vecka.

Resultat: 0
Nuvarande vikt: 97,8 kg
Total viktminskning hitils: -15,2kg

Resultatet är rätt oförändrat sedan förra veckan och sammanlagt är vikt nedgången nu -15,2. Så till mina mål jag har tänkt mig under resans gång. Mitt förra första mål var -10 till jul och det klarade jag, startade med Viktväktarna 22 juni. Och mitt andra mål skulle ha varit -10 till påsk, men det har jag konstaterat att det ej kommer att gå. Så det nya målet är att gå ner till - 20kg till sista maj. Så genomsnitt -0,5kg i veckan har jag tänkt mig att gå ner. Efter att det målet är avklarat sätter jag upp ett nytt mål beroende på hur det har gått den sista maj. Mitt långsiktiga mål är att till julen 2013 ha gått ner till 80kg från och med i dag. Sen får vi se om jag är nöjd med den vikten eller ej..



Hoppas alla har en toppen härlig fredag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar