fredag, mars 08, 2013

Härlig dag

Vilken härlig dag solen lyser, himlen är klar blå och fåglarna kvittar. Farkosten är avklarad en härlig skål med yoghurt, jordgubbar, melon, linfrön och Paúluns super goda granola kakao och hallon.

Dagens plan är att stor städa hemmet innan min väninna från Stallarholmen kommer. Sen tänker jag bara njuta av dagen, hoppas på att hinna med en härlig promenad under eftermiddagen.

Just ja en till sak till som gör denna dag så härlig vågen visade -1,1 kg i morse. Nu har jag sammanlagt gått ner 16 kg, känns så skönt att det börjar visa resultat igen. Efter en tid med stilla stående vikt eller små minus.

Men nu ska jag dra igång med att städa så jag hinner. Hoppas ni får en toppen dag.

1 kommentar:

  1. Jobbigt när man kommer till platåer och inget lr väldans lite händer på vågen.Men -16kg är ju skit bra,önskar jag orkar ta tag i min vikt oxå.Bra om det tar tid oxå,lättare att bhålla vikten.Ha en bra fredag

    SvaraRadera