lördag, mars 16, 2013

Arbets helg.

Då har först passet på dagens arbete rullat fort förbi med melodikrysset och skidor. Bara andra arbetspasset kvar nu och sen ledig fram till i morgon eftermiddag. Så i kväll när jag kommer hem tänker jag ta mig ett glas vin och bara finnas till :) Kommer nog inte hålla mig vaken så länge efter att jag har kommit hem, med tanke på att jag har då av verkat ett pass från 8-21.

Men har ett super bra jobb så jag fick ta en lite promenad förut på 40 min för att ladda upp batterierna. Med frisk luft så jag häller mg pigg och alärt.

Hur ser eran helg ut?

1 kommentar:

  1. Rätt lugn som vanligt.. :P Varit till familjen Lindell på minikalas och annars fortsatt med uppackning av minneskartongerna, många minnen är det blir helt slut! :) Ikväll blir det hemgjord pizza och senare lite vin och nya Irene Huss-filmen på 5:an.. :) Ha en skön kväll när du kommer hem så hörs vi imorrn! <3

    SvaraRadera