torsdag, september 16, 2010

Vad ska man göra nu

Disken är i stort sätt färdig, källsorteringen fixad och tvätten är snart klar. Så vad ska man nu hitta på till darling kommer hem? Sitter och funderar på att på börja för arbetet till tavlorna som jag ska göra till tv rummet. Har nämligen tröttnat starkt på Ikeas motiv vi har just nu i tre tavlor, så varför inte måla själv och få något unikt. Men då är frågan vad jag ska måla i akvarell eller om jag ska skriva nått. Har gått och funderat på en text ett tag och tror nog att den skulle passa i fall jag nu skall skriva.

Men får nog fundera lite till men som sagt när man gör det själv kan jag byta när jag vill, till något annat längre fram.

Just nu är det dessa tråkiga motiv i Ribban ramarna från Ikea på tvrums vägen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar