fredag, september 03, 2010

Diagnos

Min dag har varit väldigt lugn, hela förmiddagen gick åt att vara på vårdcentralen för att få svar på varför jag mår dåligt fort farande. Efter ett stick i fingret, temp tagning och snabb test för halsfluss så fick jag diagnosen infektion i övre luftvägar. Så nu är det vila som gäller fram tills tisdag när jag får jobba igen och dricka hostmedicin som jag fick utskrivet. Skönt att få reda på varför kroppen aldrig vill bli bra.

I morgon blir det att ta det lugnt och sätta igång igen med kallmålningen hade tänkt mig. Köpte nämligen i våras två st keramik löv så jag tänkte ta tag i mig själv och få dom klara innan hösten kommer. Men måste tyvärr dock inhandla lite mer färger, har nämligen bara färger det gröna löver. Så i morgon hoppas jag på att jag kanske kan ha lite ork i kroppen och övertala darling till att åka ner på stan för att handla lite färg. Får säkert med mig något mer keramik föremål om jag inte känner mig själv helt fel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar