tisdag, september 21, 2010

Pressenter

Har ju helt glömt bort att nämna att vi hade en lite middagsbjudning för darlings mormor & morfar i lördags kväll. Då vi bjöd på två olika pajer med vitlöksbröd och sallad till, och till efterätt blev det dajmtårta som darling fick åka och handla i all hast när vi insåg att vi ej hade något att bjuda på till kaffet. Det blev en mycket lyckad och trevlig kväll.

Darlings mormor & morfar är så himla söt, fick inte bara en blomma men även fick jag pressenter. En parfym (Christina Aguileras) i fick format 10ml och två stycken smyckes sattser i från panduros elements serie. Vist är det ett bra tag sedan jag fyllde men hon tänkte på att jag är ensam hemma på veckorna. Så hon tyckte att jag behövde lite tidsfördriv, och det tackar man så mycket för. Det var ett bra tag sedan jag gjorde några smycken men nu kanske man kan komma igång igen. Har ju hur mycket material som helst egentligen men tar mig aldrig tid längre till att skapa smycken.

Tror nog att jag har hittat en ny favorit parfym. Men får nog vänta ett tag innan jag köper en större har nämligen rätt så många parfymer just nu



1 kommentar:

  1. Ja den är riktigt bra!
    Jo det börjar likna nått :) Är beboligt, men fortfarande en hel del kvar.

    Allt bra med dig?

    SvaraRadera