söndag, september 26, 2010

Sista september helgen

Helgen har ännu en gång sprungit för bi mig med fart och fläkt Fredagen blev det en hel dag inne i örebro med biltema, plantaget, Ikea, rusta och grizly. Det blev en del shopping och större hål i plånboken, men så är det när man vill ha allt man nästan ser, men bara det som var planerat att köpa nästan i alla fall. Lördagen spenderade jag och darling på varsitt håll, jag hos C och darling i Stockholm på en mässa. Och i dag har det vara lugna söndagen har mest tagit det lugnt och diskat och lagat mat, är nog det mest ansträngande jag har gjort i dag.

Veckan bli nog lika lugn den, det ända som är planerat nu är arbetsförmedlingen i morgon körlektion på tisdag och på lördag är det dags att hjälpa M att flytta. Kommer nog inte att kunna skriva så mycket här pga att vi har problem med internet och telefonen, så jag får åter komma med vad som har hänt i veckan när darling kommer hem till helgen.

Nu ska jag åter gå att slappa i soffan och mysa med lill kissen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar