söndag, september 05, 2010

En dag kvar

Då var det söndag igen och helgen har segat fram för min del. Har mest bara tagit del lugnt och vilat upp mig. För nu är det bara en dag kvar på sjukskrivningen innan det är dags att dra igång och jobba igen, det blir i alla fall 3 pass utav dom 8 som jag hade vick för. Det är ju typiskt att jag skulle gå och bli super sjuk nu när jag fick förlängning. Så nu åter står det att se i fall det blir mer eller om jag kan lägga all tid på körkortet igen. Men vi har inte bara suttit hemma hela helgen, för i igår kväll var vi en sväng till darlings äldsta syster för att hjälpa henne med lite dator strul.

I dag har det även bara varit lugnt, har plockat lite äpplen så i morgon blir det att göra lite saft och frysa in en del av äpplena men även att torka en del. Så förhoppningsvis kommer jag kunna göra äppelpaj fram till jul, och även andra god saker.

Men nu blir det att titta klar på Irene Huss Nattrond på 5:an innan det är dags att hänga upp tvätten, och krypa ner och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar