tisdag, september 21, 2010

Bakdag

I dag har jag lyckats slänga i hopp två olika sorters små kakor, men dock var inte jag och ugnen sams så kolakakorna/kolasnittarna blev sten hårda och små bräda. Så det var bara att kast och ta nya tag nästa vända jag bakar.

Annars så har dagen varit rätt lugn har diskat lite, små plockat och ÄNTLIGEN lyckats få tummen ur rumpan och färgat mitt hår. Är rätt så nöjd kändes som att det skulle bli lite för rött, men det blev mycket mörkt med röda nyanser i vist ljust. Kommer bild när ljuset är bättre och inte allt för mörkt ute.

Men nu ska jag fixa en kopp te och hitta nått att titta på för just nu sitter jag och tittar på Idol men det är snart slut. Sen får det nog bli en tidig kväll i dag så jag kommer upp i tid i morgon för då kommer M hit på besök.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar