onsdag, april 22, 2009

Hemma igen..


Nu är jag hemma igen och tänker skriva några rader här om vad som har hänt dom senaste dagarna. I går var det en vanlig skoldag så gått som vanlig i alla fall.

Åkte till skolan lite senare än vanligt, skönt att ta lite sovmorgon.

Hade inte så mycket att göra så jag bölev kvar till efter 1 någon gång, men lyckades missa bussen. Så jag blev tvungen att sitta och vänta i busskuren i typ en timme. Piss tråkigt men dock gick tiden rätt snabbt. Men kom in til stan i alla fall och blev upp plockad av Carro och Matte, sen bra det av ut till Mullhyttan. Var ett tag sedan jag träffade dem men det hade inte hän några större förändringar förutom att dom har skaffat en jätte söt vove, vid namn Selma.

Vart en rätt lugn kväll med grillat köt och pommes med en jätte god efterät, banan med choklad grillad också förståss.

Kom säng skapligt och vaknade rätt tidigt i morse, kändes rätt skönt att kunna konstatera att man kunde vända sig om och sova vidare om vill. Har ju varit ldig hela dagen idag, så vi åkte in till stan vid 12 tiden och möte upp Sara.

Inhandlade lite nya linnen i dag och lite andra små saker. Åkte hem sen vid 4 tiden och pluggade klart matten till morgon dagen. Så nu är jag helt klar med Matte B känns mycket skönt. Får väl se om man kan läsa in Matte C till hösten kanske.

Näpp nu ska jag krypa ner och titta klart på "Fråga Olle" och sen sova, ska ju upp som vanligt i morgon till plugget. Bussen går vid 6.35 så det blir att rulla ur sängen vid 5 tiden, inge skoj men det måstet.


Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar