söndag, april 19, 2009

Söndags kväll...


Då vad ännu en vecka till ända som har bara sprungit förbi mig. Har väl varit en mycket lugn vecka blir nog lite mer stress nu veckan som kommer. Allt tills Kävesta dagen ska vara klart på torsdag eftermiddag någon gång.


Var till Fridas päron i går och grillade och drack gott, blev mycket trevligt men vart rätt trött tidigt så vi kom nog i säng redan innan 11 tror jag.

Känner mig lite gammal när man orkar mindre än vad man gjorde för nått år sedan, då orkade man hålla igång halva natten till och med långt in på morgonen. Men men det är väl bara bita i det sura äpplet och konstatera att man kanske inte helt enkelt orkar längre.


häpp nu ska jag ta och fixa fram smutstvätten och springa ner till tvätt stugan, skulle ha tvättat redan i fredags. Men så bra minne jag har och min sambo kan du väl tänka dig hur det blev med den saken.



Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar