måndag, april 13, 2009

Sista dagen..


Då var snart den sista lov dagen till ända, sitter just nu i soffan och tittar runt lite på nätet medans honey packar klart inför sin jobb vecka.
Borde kanske också kolla igenom skolväskan en snabbis innan jag går och lägger mig sen.

Det har varit en rätt lugn dag i dag, jag vaknade runt 7 i morse något tidigare än vanligt. Men men gör inte mig så mycket kanske kommer kunna somna snabbare sen i kväll, så jag orkar upp till halv 5 i morgon. Blir bara två dagar i plugget denna vecka för torsdag och fredag ska vi till Stockholm på studieresa. Kommer nog att bli mycket skoj, men känns lite tråkigt med tanke på att Jonas kommer hem på torsdag så det blir en kort helg tillsammans denna gång.
Men jag ska väl inte klagar har ju haft min honey hemma sen i onsdags kväll fram till i morgon bitti.

Ska tittta klart på NCIS nu och sen hoppas på att kunna ta mig i säng utan att ligga allt för länge vaken i natt, har ju råkat vänt på dygnet rätt ordentligt.

Tjing tjing, på återsende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar