onsdag, april 15, 2009

Stockholm på schemat


I dag har dagen varit mycket seg....

Jag tror nog inte att jag har fått till baka min dygnsrytm ännu efter ett långt och skönt lov.
Somande nog lite för sent i går också inte så bra, men ikväll kommer jag nog att slockna så fort jag kommer i säng.
Det blev en mycket kort dag i plugget i dag pga att läraren var ej där så jag kom hem redan kl 2 i dag. Brukar annars vara hemma tidigast halv 6 om kvällarna och om jag har riktigt otur så kan det bli inte förenskvart över 6.
Så nu har jag ätit goda varma motsarella mackor med fetaost och soltorkade tomater mums...
Och sitter och slappar i soffan, borde nog i stället ta och packa inför morgon dagen.
För i morgon bär det av till Stockholm på studieresa med skolan till på fredag.
Är inte så himla tagad men jag får bita i det sura äpplet och gör det bästa av situationen.
Tjing tjing, på återsende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar