torsdag, april 16, 2009

Hällefors.


Dag blev inte som jag hade tänkt mig riktigt. Skulle ha åkt till Stockholm i dag på studiereasa med kalassen men så blev det inte. Kunde inte sova i natt pga av magont så det fick bli att stanna hemma.


Har i stället räknat matte hela dagen har bara 13 tal kvar så nu är det inte mycket kvar innan jag är klar med matte. Känner mig mycket duktig, så nu är det bara att dra igång med teorin till körkortet i stället.

Har också lyckats skrivit klart mitt personliga brev till Hällefors folkhögskola det känns riktigt bra. Nu är det bara att skriva ut brevet, betygen och ansökan och fylla i den och sen skicka i vägen den. Jag hoppas så innerligt att jag kommer in till hösten på deras smyckeslinje.


Sitter och små pratar med Sara nu men ska nog ta och vara lite social med henna inna bejbi kommer hem igen.


Tjing tjing, på återsende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar