måndag, april 20, 2009

Första dagen i veckan.


Denna dag har nog varit mer lugn en någonsin, trodde morse när jag vaknade att det skulle vara super stress i plugget. Men icke sa nicke.


Kom upp i tid i dag med och han packa ner allt som ska vara med på utställningen på lördag.

Men när vi kom till plugget fick vi reda på vid morgonmötet att vi ej ska lämna in våra verk inte förens på torsdag. Och här kommer jag och tror att jag hade varit duktig, kanske lite för duktig i stället. Så nu har jag inte mycket kvar att göra i skolan förens på torsdag, så i morgon blir det bara en snabbis dit för att spänna upp en tvala och läman in det allra sista. Sen bär det av till Mullhyttan för att umgås med Carro och Matti tills på onsdag någon gång.


Nu ska jag ringa bejbi och hoppas på att jag får tag på honom och att han har tid att prata.



Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar